Dice of Life (Bonus Track)

from by eluhvated

/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.

      $1 USD  or more

     

lyrics

[Sample] "Nobody saw the dream but me"

Damn, it's kinda funny how people change
Our thoughts and actions never match up the same
Your brain wants to go straight out the starting gate
Other people saying “Stop you already missed the train”
Yeah.. I know that you want the fame
Roll the dice of life, be careful it's a crazy game
How you play? Ya karma she's a scary dame
I had to make mistakes to get this smile on my face
And one thing I'll never take back
Staying on my grind even through my relapse
Everything I've had, I owe to my fans
So I'm blowing out this smoke for you, second hand drag
Yeah, I've got a plan to make it rich
But just so I can wake up every day and spit
That's all I really want, keep the other shit
Just bring a pillow to the studio cus I ain't leaving it

[Chorus/Hook]
NO! I'm fresh up on my grind
Get the hell out my way, I'm tryna get signed
Ain't looking for a party, my eyes on the prize
I'll relax when the world is mine
Said I'll relax when the world is mine
There's too many people who tryna take my shine
I swear I gotta go twice as hard, hit redline
Stay on my hustle til the day I die

Interlude: Hey yo just keep following your goals..

[Sample] “Roll the dice of life, be careful it's a crazy game”

I always heard “slow down”, so I hit light speed
Grinding every night, just like a pipe dream
Had a vision in my mind, made it reality
Say I van gogh'd the world, that was my strategy
Damn, looking back its amazing
21 years, my dream ain't never changing
Yeah I write lyrics, but feel like I'm finger painting
Changed a blank canvas to art from imagination
I kept going, nobody saw the dream but me
ain't no surprise, that's how it was supposed to be
I had to realize more than a few things
Like in life, what you give is what you receive
So here take it all, my money and my dream
My mother fucking rhymes that are unique to me
Take my heart, my soul, my 2 cents of gold
You can have everything, and I'm still gone flow
[Chorus/Hook]
YES! I'm fresh up on my grind
Get the hell out my way, I'm tryna get signed
Ain't looking for a party, my eyes on the prize
I'll relax when the world is mine
Said I'll relax when the world is mine
There's too many people who tryna take my shine
I swear I gotta go twice as hard, hit redline
Stay on my hustle til the day I die

[Various cut sample outro] "Roll the dice of life, be careful it's a crazy game"

credits

from The Old Soul EP, released September 10, 2015
www.eluhvated.com

tags

license

all rights reserved

about

eluhvated Los Angeles, California

eluhvated. Spend two seconds with the “old soul” and you get one thing, real and true passion for life. One who isn't afraid to tell you what he thinks, his reflection truly shines over soulful instrumentals. Life takes us all on unexpected twists and turns but his whole life is a roller coaster; one he seems more than content being on as he eluhvates the world with his "ashy to classy" story. ... more

contact / help

Contact eluhvated

Streaming and
Download help

Shipping and returns